تحميل اغنية رامي عياش واحمد عدويه الناس الراقيه mp3 حصريا

Posted 25 سبتمبر, 2009 by admin under غير مصنف

428 تعاليق

  1. محمود يقول:

    hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  2. نايف الدويك يقول:

    الموقع بجنن من الاخر والله

  3. نايف الدويك يقول:

    شكرا

  4. ابراهيم عبدالمنعم يقول:

    ربنا يديكو الصحة

  5. yjtfty يقول:

    kbuggtut

  6. emad يقول:

    رائع

  7. سماح يقول:

    السلام عليكم

  8. عصام جمعه يقول:

    شكرا

  9. magda يقول:

    to7faaaaaaaaaaaaaaa

  10. hamadaadam يقول:

    كله عندكم تمااااااااااااااام

  11. رانده يقول:

    اخر رواق

  12. سولى يقول:

    نايس

  13. فريده يقول:

    الاغنيه جامده موت بتتكلم عن نفسها

  14. jjjjjjj يقول:

    merciiiiiiiiiiii

  15. خالد يقول:

    روعة

  16. جميل زكريا يقول:

    شكررررررررررررررررررااااااااا

  17. جميل زكريا يقول:

    عايز تحميل اغنية رامي عياش واحمد عدويه الناس الراقيه mp3

  18. محمد السيد يقول:

    مشششششكور الموقع كتير حلو

  19. yazin manhal يقول:

    يسلمو عالاغنية

  20. ميدووو يقول:

    متشكراااااااااااا جداااااااا

  21. ahmad8000 يقول:

    مشكوررررررررررررررررر

  22. Nabil يقول:

    انا بحب الناس الحلوة و الريقة

  23. BASEM يقول:

    DAWNLOOD

  24. كريم يقول:

    mmmm

  25. zeka anter يقول:

    ده احلى كلام

  26. nano يقول:

    هاي اغنية بتجنن حلوي كتير اي مس يو رامي واحمد انا بحبكن كتير باي

  27. عبد الرزاق مصطفى بدرة يقول:

    hi

  28. hasan يقول:

    THANK UOU

  29. هشام يقول:

    thx

  30. mina يقول:

    thanxs

  31. اكرم يقول:

    الاغنية قويه وشكرا

    الـــــــــــسلام عـــــليكم

  32. اكرم يقول:

    ونريد اغنية اقوة

    (شـــــــكرا)

  33. احمد يقول:

    شكرا

  34. عبوشي يقول:

    نايس

  35. سامح يقول:

    الله عليك يعادويه

  36. دينا يقول:

    مرسى جدا على الاغنية اغنية جميلة بجد

  37. mahmoud eid(mezo) يقول:

    eslam 3lykm bsra7h 0g0nya gamdh

  38. عمر المصرى يقول:

    الله عليك يارامى يابرنس الطرب

  39. محمد فخراني يقول:

    very very nice نيس ياماااااااااااااااان

  40. محمد فخراني يقول:

    اغنية جامدة نااااار

  41. مهند يقول:

    gfhg

  42. مهند يقول:

    جميل جداا

  43. مهند يقول:

    جميل جداا مهندبيحب الاء

  44. مهند يقول:

    جميل جداا مهندبيحب الاء

    مع شلة المربع حلوان المشروع الامريكى مجاورة4
    (مهندمرزوق)ميزواا (محمد حسين )كامبا
    (محمدعماد)فولة (اسامة انور)السفاح (احمدعبدالحليم)حليم

  45. اسلام محفوظ يقول:

    انا رأيي ان الاغنية دي جميلة جدا وده لان الاغنية دي بتحتوي علي نوعين من انواع الاغاني وهي (السولو والشعبي )وانا بطلب من الاستاذ احمد عدوية انه يغني حاجة ذي كده بس تكون راب الراب ده حاجة جميلة اوي علي فكرة يعني وانا بغني راب علي فكرة وسلام عليكم

  46. حسام الطواحنى يقول:

    شكرا على الاغنية

  47. HPL] يقول:

    GREAT

  48. سمسم يقول:

    اغنيه جميله طحن

  49. okok20062003 يقول:

    kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  50. مورا يقول:

    thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  51. alsayegh_100 يقول:

    جمييييييييييييييييييييل

  52. mido يقول:

    انا بحب الاغنيه دى اوى وحططه كنتول 0191424775

  53. RAMY يقول:

    THANK U

  54. معتز يقول:

    جميلة

  55. عاطف النجولى يقول:

    شكرا

  56. خالد يقول:

    شكرا جدا

  57. خالد يقول:

    ازاي انزل الاغنية

  58. خالد يقول:

    ولا بتشتغلونا

  59. نيرمين يقول:

    جامده جدا

  60. ehab يقول:

    3anaya shoo 7alwa kteeeeeeeeeeeeeeeeeeer

  61. moody يقول:

    ty man thnx for al song

  62. مينا يقول:

    ده يا عم من ماى ايجى

  63. tota يقول:

    بجد الاغنيه جميله اوى

  64. ياسمين يقول:

    انا بحب الاغنيه دي موت بس مش عارفه احملها خااااااالص

  65. ياسمين يقول:

    حد يشوفلي حل بسرعه

  66. rttttttttttttttttt يقول:

    hiiiiiiiiiiiiiii

  67. dola يقول:

    لاالــــــــه الا انت سبحانك انيكنت من الظــــالمين

  68. hmody يقول:

    الله ينور عليك

  69. احمد زكي يقول:

    أنا عاوز الاغنية مش عارف ادونها

  70. ahmed يقول:

    اجمل اغنية سمعتها

  71. خليل يقول:

    اغنيه روعه انا حبيتها

  72. shima يقول:

    دى احلى اغنيه سمعتها لرامي وبجد حبيته من دى الاغنيه

  73. medo el romancey يقول:

    الاغنية دى جامدة اوى اوى
    وعدوية طول عمرة سلطان الاغنية الشعبية

  74. nora يقول:

    very fantastic beautiful

  75. fathy meshaal يقول:

    الاغنيه جميله
    والموقع جامد
    جامد
    جامد

  76. رباب يقول:

    vraiment c est tres belle chonson

  77. حاتم يقول:

    شكراااااااااااااااااا كتيررررررررررررر

  78. مودى يقول:

    جميلة

  79. reem يقول:

    الأغنية رائعة وجملية جدا

  80. نور55 يقول:

    شكر علي مجهودكم

  81. نور55 يقول:

    نشكركم علي اموقع بجد تحفة

  82. peter يقول:

    جامد

  83. كيشو يقول:

    على فكره الاغنيه ده جامده اوى اوى بجد

  84. ranen يقول:

    الكليب رائع و كلماته حلوة انا اتفرجت عليه فى الt.vبس مش عارفة اجيبه على الكمبيوتر ازاى بس هو جامد اجر حاجة بجد فظيع و عدوية و رامى زى العسل فى

  85. mazen يقول:

    mabrouk kteer 7elo

  86. البرنس22222 يقول:

    شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااا كت.ير على المجهود

  87. سفيرالوطن يقول:

    مهما قلت وتكلمت بصرااااااااااااحه مشكورين وتسلمون وكل عام وانتم بي الف مليون خير

  88. سوسو يقول:

    الاغنية جميلة جيداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  89. M.Jabeiti يقول:

    so cool

  90. علي السيد يقول:

    اغنيه زى الزفت

  91. عمرو يقول:

    الاغنية شديدة

  92. محمد يقول:

    شكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا

  93. بيدو يقول:

    ldi ldi

  94. محمد يقول:

    شكراااااااااااا

  95. titooooooooooo يقول:

    مشككككورررررررررررررررررررر

  96. marwa_elgazaly يقول:

    شكراااااا

  97. بيدو يقول:

    جامدة موت

  98. محمد يقول:

    شكرا

  99. رامى نسيم يقول:

    سمعة اغنية الناسى الريقةفى الرديو بتع العربية اغنيةجااااااااااااااامدة

  100. دودو يقول:

    THANK YOU

  101. عايدة يقول:

    thanks v. much

  102. tarek يقول:

    بجد الاغنية رووعة جدا جدا و انا بحب حاجه اسمها احمد عدوية و اسم الاغنية جميل جدا و دة ايميلي اوكي [email protected]

  103. badro يقول:

    oui ya salam 3lik ya rami habibi w 3adawiya ana min almghrib

  104. هاجر يقول:

    بجد الاغنية رووعة جدا جدا و انا بحب حاجه اسمها احمد عدوية و اسم الاغنية جميل جدا و دة ايميلي اوكي

  105. hossam يقول:

    to7faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  106. osama يقول:

    شكرا لصاحب الموضوع تحياتى الكم

  107. سنفورة يقول:

    اغنية جميلة جميلة جدا براووووووووو

  108. سمسم يقول:

    اعنيه رائعه

  109. addoula59 يقول:

    اغنية رائعة جدا

  110. omar33 يقول:

    مشكورررررررررررررررررررررررين

  111. maher يقول:

    اغنيه روعه مشكككككككككورين

  112. برنس يقول:

    الله ينور عليك

  113. جابر يقول:

    حلوو

  114. باجيو يقول:

    شكررررررررررررررررررررررررررررررررر

  115. باجيو يقول:

    شكرن

  116. بشرى الحوامده يقول:

    الاغنيه والموقع كتيررررررر حلوين بس مش عارفه انزل الاغنيه وشكراااااااااااااااااااااا

  117. alamir يقول:

    ألف شكرا عمر الأزرق

  118. بدر يقول:

    الشكر كلو الك

  119. بدر يقول:

    شكرا

  120. أبو عمر يقول:

    شكرا

  121. ليلى فرج يقول:

    بجد الموقع بجنن بهبل وشكرا للكل الى ساهموا فية انا بتشكركم

  122. هنو يقول:

    مررررة نايس الاغنية بليز ادعولي اني اتزوج حبيبي

  123. حمدينو يقول:

    عايز احمل الاغنيه

  124. جيرمين شوقى يقول:

    الاغنية ممتازة جدا

  125. mohamed يقول:

    سبحان اله وبحمده سبحان الله العظيم

  126. عمرو يقول:

    مشكووووووووووور

  127. xfghjd يقول:

    nbcmcj

  128. sozan يقول:

    السلام عليكم حلو الموقع شكرا كتير

  129. اسلام زيادة يقول:

    اة الحلاوة دى تسلموا لينا

  130. اسلام زيادة يقول:

    مشكوووووووووور جدا

  131. كريم بوب يقول:

    الله ينور عليكم

  132. ayman2010201025 يقول:

    شكراااااااااااااااااااااااااااااااا

  133. kozzika يقول:

    بجد الموقع جامد مووووووووووووووووووووووووووووت

  134. نسمة محمد يقول:

    لاغنية حلوة اوى

  135. pussy cat يقول:

    this song rocks.w gamda gedan

  136. حسن هاها يقول:

    ششششكررا

  137. riyad يقول:

    روووووووووووووووووووووووووووعة

  138. lolo يقول:

    مشكوووووووووووووووووووور بجد الله يحميك

  139. المصرية يقول:

    انا بحب احمد عدوية

  140. المصرية يقول:

    شكرا جدا

  141. Honey يقول:

    Thnx doooood

  142. احمد يقول:

    تماااااااااااااااااااااااااااااااام يا نجم

  143. احمد يقول:

    الله ينور يا نجم النجوم

  144. m.m يقول:

    اغنية رائعه

  145. KATTA يقول:

    مشكوووووووووووووووووووور جدا على الاغنية

  146. merna mohamed يقول:

    beautiful song

  147. اسر اء العربى يقول:

    الاغنيه رتحفه

  148. نونا يقول:

    thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  149. انا فروشة يقول:

    وااااااااااااااااااااااااااااااااو عنجد الاغنية نايس كتير thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  150. انا فروشة يقول:

    ما في اصدقاء

  151. Rn22 يقول:

    معلش بدي اطلب طلب ممكن اغنية احمد عدوية و رامي عياش

  152. meme يقول:

    بموت فيي غنية رامي عياش واحمدعدوية

  153. mohammed يقول:

    soo beautiful song

  154. امواج يقول:

    وبحب الناس الرايقة

  155. shosho يقول:

    اغنيه جميله تستاهل تسمع

  156. soha يقول:

    بحب الناس الرقة

  157. Mahmoud Taher يقول:

    wow wow funny

  158. shoushou يقول:

    موقع جميل

  159. khaldoun يقول:

    الموقع المتميز يبقى

  160. khaldoun يقول:

    الموقع رايق

  161. m7mod يقول:

    beautiful

  162. زينب يقول:

    اغنيه جامده جدا وبحبهااوى

  163. aly.abas يقول:

    مسابقه جميله واتمني المكسب

  164. nbi يقول:

    شكرا على المجهود

  165. ABDOYASRY يقول:

    جامدجداااااااااااا

  166. احمد من ريف شام مضايا يقول:

    ولله ما شفت شيييييييييييييي طضضربو شو كزابين

  167. ahmed يقول:

    اللة ينوووووووووور

  168. هشام يقول:

    شكراااااااااااااااااااااا جدا

  169. shetoos يقول:

    thanks my lovely

  170. hanysnob يقول:

    مشكووووريين على الاغنية

  171. hanysnob يقول:

    thanks

  172. ESLAM يقول:

    مش عارف احملها

  173. ابو الامير يقول:

    حلو كتير

  174. بدوي يقول:

    شكرااااااااااااااااااااااا

  175. احمد البدرى يقول:

    هااااااااااااى

  176. doody يقول:

    نايس

  177. محمد يقول:

    شكرن

  178. اسلام المصرى يقول:

    ممكن احمل اغنية رامى عياش واحمد عدوية الناس الرايقة mp3

  179. ميدو مشاكل يقول:

    انا ممكن احمل الاغنية

  180. سعيد الوافي يقول:

    الاغنية اكثر من حلوة وبصرحة رجعة احمد عدوية لبى قلبك يا عدوية انت وعياش يسلموووووووووووووووووووو

  181. فراس بدر حمدجبور يقول:

    أغنية الناس الرايقة ل محمد عدوية و رامي عياش

  182. فراس بدر حمدجبور يقول:

    اغنية الناس الرايقة

  183. هيثم يقول:

    واوووووووووووووووووو

  184. sara_mosad2007 يقول:

    انا بجب الاغنية الناس الراقية

  185. عبدو يقول:

    اغنية جميلة والله و ريقة

  186. شهاب يقول:

    ههههههههه

  187. شهاب يقول:

    من شباب غزة هذه أغنوية حلوه جداااااااااا
    شهاب غزة الصمود

  188. سبعاوى يقول:

    انا سبعاوى بحب عدوية
    احلى اغنية سمعتها من الفنان
    احمد عدوية

  189. العراقى يقول:

    انا العراقى بقول شكرا للك
    يا فنان (احمد عدوية)
    لانك قدمت احلى اغنية للناس
    انا بحب يا عدوية بحبك
    وبحب الناس الرايقة………………

  190. سبعاوى يقول:

    انا بحب الفنان عدوية
    انا سبعاوى لانخ قدم اغنية حلوة اوى
    بحبك يا فنان
    وبحب الناس الرايقة………….

  191. سبعاوى يقول:

    انا سبعاوى بحب الفنان عدوية
    لانه قدم اغنية حلوة اوى للناس
    وبحب الناس الرايقة……….

  192. 7mo0odi يقول:

    مشكوووووووووووورين

  193. hamaa يقول:

    شكرا لكم

  194. hamada يقول:

    ياريت الاغنيه

  195. احمد يقول:

    ششششششششششكرا

  196. اسامة يقول:

    عدوية دة جنان

  197. اسامة يقول:

    الف الف الف مليون شكرا

  198. ahmed يقول:

    شكتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتررررررررررراااااااااااااااا

  199. carolean يقول:

    واو يا رامي بتعئد جد بتعئد الهي منها لاحلى يا رب وطبعا فنانه لكبير صوته بيفلج

  200. ali يقول:

    thanks

  201. هاني يقول يقول:

    مشكور جدا

  202. ميدو يقول:

    الله عليك يا عدوية

  203. دووودي يقول:

    ياربي على الاغنيه مره حلوه اهنيكم على الموقع الجميل (*.#)

  204. خالد يقول:

    مشكوووووورين يعطيكم الف الف عااافيه ماقصرتي
    ياحياة الشقى
    *************
    خالد

  205. debo يقول:

    شكرا على الاغنيه الجامده دى

  206. نجلاء احمد يقول:

    اغنية جميلة وشكرا لكم

  207. سمسم يقول:

    شكرا لكم كتير

  208. جلنار يقول:

    عنجد اغنية كتيررررررررررررررررررررررررررررررررر حلوة يسلمو

  209. youssef يقول:

    بجد بجد بجد الاغنية روعة انا مش عارف انزلة

  210. حنو يقول:

    الاغنيه بصراحه اكثر من روعه
    وانا حبيتها من كل قلبي

  211. gold يقول:

    ميرسي

  212. ابوطالب يقول:

    الله ينورررررر

  213. ابوطالب يقول:

    تسلموااااااااااا

  214. شكسبير الحروف يقول:

    روعة الله يعطيك العافية يا الغالي

  215. نبيل يقول:

    مشكور

  216. hola يقول:

    شكرااااااااااا

  217. Rora يقول:

    :)

  218. سامر يقول:

    مشكوووور كتيييير اخى

  219. محمد السيد يقول:

    هذه اغنيه رائعة لى رامى عياش واحمد عدويه
    ههههههههههههههههه

  220. gana يقول:

    مشكورين جدا ويسلم ايدكو

  221. محمود يقول:

    مش ممكن كليب خرافه

  222. عرفات يقول:

    كيف بتم التحميل

  223. رشا يقول:

    انا جديدة معاكو وعجبتنى اوى الاغنية

  224. no body have to know my name يقول:

    nice!

  225. yojarsif يقول:

    يوسف يقول
    هاي هاي هاي هاي هاي هاي كاليتي

  226. amr qutaip يقول:

    veryyyyyyyyyy goood

  227. زينه يقول:

    اناا كتيررررر بحب رامي عياش وهو كتير يبجنن وياريت يعمل حفله في سوريا وبدي ايميله بليز وبدي قوله يفصخ خطوبته

  228. eslamelfox يقول:

    عايز احمل الاغنية مش عارففففففففففففففففففففففففففففففف

  229. محمد عامر يقول:

    الاغنية دى جامدة كيك

  230. enas يقول:

    hi for all

  231. ayman يقول:

    شكرا

  232. ابراهيم الديب يقول:

    لا تعطى الاولوية فى حياتك لمن يجعلك فى حياته ثانويا

  233. hany يقول:

    شكرا

  234. آلاء يقول:

    انا بعشق الاغنيه دي ونفسي احملها

  235. محمد عوض يقول:

    الف شكر يا باشا

  236. ahmedhamdy يقول:

    مشكوووووووووووووووووور

  237. آلاء يقول:

    الف مليون شكر الموقع يجنن والاغنيه تجنن اكتر وادعولي يا جماعه انا في ثانويه عامه مستنيه الدعاء اوك

  238. آلاء يقول:

    اكتر ناس مظلومين في الدنيا احنا طلبه الثانويه العامه في حد شاف الجدول عامل ازاي مش في ايام قبل كل ماده والله ده ظلم

  239. زينه يقول:

    مرحبا شباب بليز مين بيعرف ايميل رامي بليز شباب

  240. مجس ملكي يقول:

    تحياتي لكم الله يعطيكم العافيه عنجد الاغنية بتجنن

  241. سارونه يقول:

    الاغنية روووووووووووعه
    حبيتهاا حبيتهااا حبيتهاااا

  242. gege يقول:

    أغنية جميلة جدا اخر موضه ههههه وبحب الناس الريق ومبحبش الناس الوحشه ههههههههههه اوك

  243. محمد لاشين يقول:

    عاوز احمل اغنية بحب الناس الرايقة

  244. مروة يقول:

    هذة الاغنية جامدة جدا والله ياريت تسمعوها هاتعجبكو والسلام ختام اختكم مروة الصغيدية

  245. مروة يقول:

    ونفسي احمل الاغنية

  246. الشبح الصغير يقول:

    فين الاغانى يا جماعة

  247. نور محمد يقول:

    عوزه احمل اغنيه الناس الريقه ياريت اعرف

  248. مغروره بس مغذوره يقول:

    بصراحه مره حلوه والاحلى رامي عياش جميل بمعنى الكلمه والكلمات حلوه

  249. حمزه البطاط يقول:

    اريد اغنية الناس الرايفه

  250. زينه يقول:

    ميرسي يا مره هذا من ذوقك الحلو

  251. زينه يقول:

    سوري ميرسي يا مغروه بس معذوره هذا من ذوقك الحلو
    وسوري صار غلط بالكومنت

  252. وليد الجزار يقول:

    اناحبيت الاغنيةمن اول مسمتها ويريت نشوف احلى واحلى

  253. sherifadm يقول:

    welcome

  254. صديق يقول:

    روعه يا رامي

  255. زينه يقول:

    ان شاءلله وليد

  256. بنت النور يقول:

    اني معجبة جدا بالاغنية وحصوصا الكلمات

  257. لولو صغيرة يقول:

    شو هاد محظور

  258. هنووودي يقول:

    مييييييييييييييييييييرسي

  259. fadal يقول:

    مالقيناالتحميل

  260. هنووودي يقول:

    مشكووووووووووووووووووووووور

  261. maha يقول:

    gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamda 2l song de

  262. mostafa يقول:

    السلام عليكم

  263. زينه يقول:

    ان شاءلله الاء تنجحي والله معاكي
    وبنت النور ميرسي

  264. هانى يقول:

    الله ينور

  265. مــــــــــــلاك يقول:

    شلون احمل اغنية الناس الرايقه

  266. زينه يقول:

    وعليكم السلام ورحمه الله وبركته

  267. عادل يقول:

    والله حلو كتير ييييييييييسسسسسسسسسسسسسسسسلمو

  268. زينه يقول:

    شكرا عادل

  269. زينه يقول:

    وبدي من هل الجماهير الي بتشارك في هذا الموقع تصوت للااسما من تونس في استار اكادمي بليز شباب وصبايا

  270. عصلم يقول:

    برافو بجد

  271. رحاب يقول:

    جمدة جدا

  272. ميرنا يقول:

    جد الاغنية تجنن هاي

  273. عبد الله يقول:

    الله ينور عليك ….

  274. taher يقول:

    شكرا

  275. زينه يقول:

    شكرا للعبدلله وميرناورحاب وعصام

  276. Moon_69 يقول:

    Thankkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk uuuuu

  277. هانى يقول:

    [hl] []hhhhhhhhhhhh

  278. احمد حسين يقول:

    مشكووووووووووووور

  279. محمد محسن يقول:

    0142673420

  280. ساندى يقول:

    نفسى انزله الاغنيه اوى علشان عجبانى اووووووووووى

  281. اسامة يقول:

    مش عارف احملها

  282. عاطف زكى يقول:

    اغنية رائعة

  283. معتز يقول:

    والله جميلة جدا الاغنية ومشكورين عليها جدا

  284. معتز بالله حسن محمد يقول:

    والله جميلة جدا الاغنية ومشكورين عليها جداسلاااااااااااااااام

  285. بهاء يقول:

    شكراااا كتيييييييير يسلمو

  286. pepsi يقول:

    انا بحبك اوى يا عدوية الاغنية حلوة اوى يريت تزدنة من تلكة الاغانى انتا ورامى

  287. صوفي يقول:

    مــــــــــــــشكــــــــــور

  288. علي يقول:

    هدانا الله واياك لما فيه الخير … وشكرا

  289. ابو سمير يقول:

    انا بشكركم كتير على هالاغنية الحلوة

  290. مشمش يقول:

    شكرااااااااااااااااااااااااااا

  291. نهى يقول:

    تسلم

  292. مودي يقول:

    بشكرك كتير على هالاغنية الجميله

  293. طارق المصرى يقول:

    والله مشكورين على الأغنية الجميلة بجد حلوه وأنا بحب فعلآ الناس الريقة اللى بتضحك على طول أما العالم المديقة متلزمناش والله يعطيكم العافية وأضحك وأوعى تكشر خليك ههههههههه على طوووووووووووووووول ههههههههههه

  294. وليداحمد ابوناطر يقول:

    بجد الاغنية رووعة جدا جدا و انا بحب حاجه اسمها احمد عدوية و اسم الاغنية جميل جدا و دة ايميلي اوكي

  295. احمد يقول:

    ممتاززززززززززززززززززززززز يا عدوية

  296. احمد يقول:

    مممممممتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

  297. Mr.Hopeless يقول:

    كوووووووووووووووووول

  298. HAKIMONO FERIEL يقول:

    الاغنية حلوى كتير بتعقد

  299. ابن الحمايدة يقول:

    رائة واكثر من رائعة بس قصيرة جدا

  300. نورهان محمد يقول:

    هى فين اصلا الاغنية

  301. نورهان محمد يقول:

    حد يرد عليا

  302. نورهان محمد يقول:

    ياجماعة هو انا بكلم نفسى ماحد يرد عليا

  303. محسن يقول:

    الله فكرنا بالفن الجميل

  304. رقية يقول:

    ارجوتحميل هذه الاغنية

  305. medo يقول:

    شكرااااااااااااااااااااا

  306. omar يقول:

    دة موقع جاااااااااااااااااااااااامد جدآ

  307. الروبى يقول:

    مشكوررررررررررررررررررررررررررررر جداااااااااااااااااا

  308. محسن يقول:

    كتير كتير حلوة وبشكر الفنان الكبير احمد عدوية وانشاءالله دائما من كون من الناس الرايقة

  309. أبوعمار يقول:

    ماأروعك بدع كمان وكمان يامعلم الاغنيه الاشعبية فى كل زمان

  310. البرنس احمد وليد وبس يقول:

    احلي و اجمل اغنية تظبط الدماغ و تعلي المزاج يا صاحبي

  311. احمد يقول:

    انا بحب الناس الحلوة و الريقة

  312. محمد شعبان يقول:

    مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووور جدا
    على الكليب الرائع

  313. عمار MEDO &SHEZZO يقول:

    الموقع دا جامد اوى MEDO_STAAR2844

  314. mod يقول:

    ابي الاغنية

  315. ahmes يقول:

    thanks

  316. عبودي يقول:

    هي اصلا اغنيه روعه وملهاش حل

  317. البحيرى لودة يقول:

    اغنيه رررررررررررررااااااااااااااائئئئئئئئئئعه

  318. waleed يقول:

    متشكر يامان جميله جدا

  319. waleed يقول:

    لااله الاالله ياولادام الدنيا

  320. دانوووو يقول:

    مره نايس
    ثانكس

  321. amged يقول:

    foolaa

  322. ستار وبس يقول:

    جــآمــدهـ إإوى إلـأّغنيـــ9 دـــى

  323. دانيال عمر سعد يقول:

    موقع زى الزفت مفيش حاجة بتتحمل من علية

  324. mahamed يقول:

    اغنية حلوة جدا

  325. محمود يقول:

    محمود عبد المعنم

  326. زينة عماد يقول:

    شكراااااااااااااااااااااااااااااااااا على الاغنية دي تجننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  327. زينة عماد يقول:

    انا من مصر و حبيت اتعرف على نورهان

  328. دانيال عمر سعد يقول:

    فين الاغنية يا ناس

  329. دانيال عمر سعد يقول:

    ماشى يا عبودى هى اغنية روعة بس هية فان

  330. دانيال عمر سعد يقول:

    ماشى يا عبودى هى اغنية روعة بس هية فان ( دانيال)

  331. semsema يقول:

    اغنية جميلة اوى
    شكررررررررررررررررررررررا

  332. محمد اسامة بركات يقول:

    انها اغنية جميلة جدا

  333. محمود يقول:

    شكراًً

  334. الاء ابراهيم انور يقول:

    انا الاء ياريت تع رفونةى ازاى اعمل اميل

  335. عصام alprofessor يقول:

    موضوع راع ارجو المتبع فى المزيد واتمن لكم افظل التمنيات شكرا professor essam

  336. حسام الهوى يقول:

    مشكوررررر جدا

  337. هيثم الحسان يقول:

    مشكووووورين الموقع حلووو كتير كتير تسلمووو…

  338. راوية سيف يقول:

    aw3a gamda a5r 7ga

  339. الرومااااااااااااااااااانسى يقول:

    احلى الاغانى لما انت تسمعها من احمد عدويه احلى اغنيه سمعتها لاحمد عدويه ورامى عياش انا بحب رامى عياش واحمد عدويه كتيرررررررررررررررر

  340. انورين يقول:

    هو الموقع هذة لتحميل فقط ولا شو

  341. princesa يقول:

    الاغنيه مرا تمام التمام

    والاصوات احلى كمااان وحتى الكلمات وربي انها مرا وحده

    ورامي عياش لي مني سلاااااااااااااام قوي
    هوا وعدويه كماان
    استمرو استمرو

    تحياتي :princesa

  342. البورسعيدية_الرومانسية يقول:

    بصراحة الاغنية ديه جامده جدا وانا بمووووت فيها

  343. كويتي و أفتخر يقول:

    شو هذا أحمد عدوية و بصراحة مو أعرف رامي عياش هذا
    الناس الرايقة جميلة جدا و بحب الناس الرايقة الي بتضحك علطول

  344. azza ahmed يقول:

    hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ana ba7d awe el maw93 da we shokrnnnnnnn

  345. nono يقول:

    hiiiiiiii

  346. gh يقول:

    thanx

  347. مزعل يقول:

    شكرا

  348. ميرنا يقول:

    tohfa gamda 2wi

  349. wadicool يقول:

    coooooooooooooooooooooooool

  350. mohamed يقول:

    مشكوررررر جدا

  351. أبو نسمة يقول:

    اصلى اصلى ولله يامان

  352. mahmoud48 يقول:

    merçiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  353. mahmoud48 يقول:

    merçiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  354. سارة يقول:

    الاغنية روووووووووعة وجميلة جدا انا بحبها الاغنية دى فى منتها الجمال هاى خالد

  355. سارة يقول:

    هاى ابو نسمة دى اغنية جامدة جدا ايميلى اهو اى حد يكلمنى [email protected]

  356. سارة يقول:

    هاى وليد انا سارة

  357. mostafa يقول:

    اللهم اغفر لنا وارحمنا واعتق رقابنا من النار

  358. ميدو الطيب يقول:

    بجد لذيذة

  359. zahra يقول:

    الاغنية وايد اتكيت انا كل
    يوم اشغل الراديو عشان اسمعها
    وثانكس

  360. zahra يقول:

    وبحب الناس الرايقة الي بتذحك على طول
    انا كويتيه وافتخر ولي موعاجبه ينتحر
    ويكتب على غبره قهر

  361. ُAhmed يقول:

    الاغنية دية روعة

  362. ُAhmed يقول:

    اللهم أصلح لنا ديننا الذي هو عصمة أمرنا و أصلح لنا دنيانا التي فيها معاشنا و أصلح لنا أخرتنا التي فيها معادنا واجعل الحياة زيادةً لنا في كل خير واجعل الموت راحة لنا من كل شر

  363. وسام يقول:

    شكرا

  364. ahmed1005 يقول:

    شكرا جدااااااااااااااااا

  365. محمد رفعت هاشم يقول:

    تسلم ايدك يا برنس

  366. ام احمد يقول:

    ررررررروعة

  367. ام احمد يقول:

    مممممممتتتتتتتتازة

  368. دودي يقول:

    مشكور على الاغنيه الاغنيه بحبها كتييير

  369. دودي يقول:

    انا حبيت الموقع دا فاحبيت اشكركم شكرا شكرا.

  370. دودي يقول:

    ههههههههههههههههههاااااااااااي انا كنت طفشانه بس بعض ماسمعت الاغنيه راح الطفش وسمعتها واكيد سويت حماس هههههه.

  371. دودي يقول:

    mrseee

  372. كوكى يقول:

    انا مش عارفة احمل ازاى

  373. خالد يقول:

    الاغنيه جامده جدى

  374. سارة يقول:

    كل عام وانتم بخير وسلام
    وعيد مبارك

  375. saeed mansoor يقول:

    الله يعيد عليكم العيد وانتو بخير كل عام ومشكورين على الجهود المبذوله

  376. saeed mansoor يقول:

    شكرا على كل من يقوم بمساعدة الناس في هذا الموقع

  377. كويتي يقول:

    تسلملي على هل اغنيه الحلوه وانا من اكثر المعجبين لعدويه

  378. ضياء البلم يقول:

    اغنيه جامده اوي فظيعه

  379. ضياء البلم يقول:

    اغنيه بت كلب

  380. Hassan Jackson يقول:

    Gamda awiey……………..
    Thanks For alllllllll

  381. صاحب الرداء الاصفر يقول:

    حلو والا احل من فنان

  382. gomaa يقول:

    مشكووووووووووووووور

  383. السويحان يقول:

    الاغنيه اكثرمن ريعيه

  384. محمد شيكو يقول:

    انا احب الاغنية لان فيها بعض الكلمات الحساسة

  385. عماد يقول:

    جامدو جداااااااااااااااااااااااااا

  386. كاهن المعبد يقول:

    مشكور

  387. ahmed يقول:

    hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii شكرا جداجدا

  388. ahmed يقول:

    hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii شكرا جدا جدا

  389. احمد على عصفور يقول:

    الف شكر على هدا الاحساس الجميل

    مع هدا

  390. فارس يقول:

    شكرا يا مات

    عبده النجم

  391. اسما يقول:

    مشكور على اجمل اغنية

  392. ملك الاحساس يقول:

    اريد تحميل اغنية الناس الرايقة بسرعة الان

  393. ياسين يقول:

    ممكن اغنية الناس الرايقة

  394. مينا جميل يقول:

    احسن ناس

  395. Adel يقول:

    شكراً موقع رائع

  396. محمد يقول:

    تسلم اليد الريقة

  397. محمد يقول:

    بس ممكن ازا في حد هو ن يحيكي معي اشوي

  398. batista يقول:

    مرحبا ازاهر مفيش حدا هون باي

  399. مؤمن يقول:

    احلى اغانى سمعتة

  400. zozooooo يقول:

    tooo much

  401. سامح الشرقاوى يقول:

    اغانى جميلة

  402. مادونا يقول:

    الاغنيه وحشه حد يقولي عجباه ليه مفيهاش حاجه تعجب حد…

  403. peada يقول:

    مشكورين

  404. شريف يقول:

    ممتاز

  405. zezo يقول:

    رامي عياش واحمدعدوي حبيبين الشعب كله من شرق والغرب

  406. الماجيك احمد يقول:

    بحد اجمل اغنيه لعدويه واحلي سلام لكل الاهلويه الناس الرايقه

  407. ابورويعي البلوي يقول:

    يعطيك الف الف عافيه على الاغنيه

  408. ابورويعي البلوي يقول:

    يعطيك العافيه يااااخراااا

  409. وليد يقول:

    مشكور على هذه الاغنية واللة يعطيكم العافية تحياتي

  410. وليد يقول:

    تسلملي على هل اغنيه الحلوه وانا من اكثر المعجبين لعدويه

  411. مصطفى يقول:

    ممكن تقولولى ازاى احمل الاغنيه
    بحب الناس الرايقه

  412. بهاء يقول:

    ok

  413. كاكا يقول:

    مشششششكورينَ .. ياحلوين

  414. ibrahem يقول:

    شكررررررررررررررررررررررررررا

  415. ibrahem يقول:

    شكراااااااااااااااااااااااااا

  416. تامر يقول:

    شكراااااااااااااااااااااااااااااا

  417. تامر يقول:

    انا بقول شكرا على الغنيه

  418. الجوكر يقول:

    lمتاشككككككككككككككككككر

  419. [email protected] يقول:

    السلام عليكم مرحبا بكم ومرحبا بى معكم

  420. سامح يقول:

    دوتو رائع

  421. عثمان يقول:

    مششششششششششششششششششششكور

  422. The Predator يقول:

    مشكككككور والله ربنا بخيليك

  423. عمر جاد يقول:

    اتمنى ان اكون عضوا

  424. يويو يقول:

    عنجد جامدة
    وااااااو
    روعــــة

  425. على ابراهيم يقول:

    انا من بلبيس وشكرا على الغنيه واحلى مسه على اهلى واهل بلبيس والبنت اليه انا فى الدنيا بحبك يا؟؟؟؟؟
    وسلام……………..وسلام على الكابتن امجد شرف واحمد شرف

  426. ســـــــــــــمــــــــــــر يقول:

    انا ما بعرف شو بدي قول بس بدي قوا انو هي احلى اغنية لي رامي عياش
    بصراحة رامي في ذي الاغنية شكلة حلو وجمال
    يعني هيك شي يعني اما هذاك العود الي معو ال شو اسمو عدوية شكلو كأنو جني اعوذ بالله
    انا لمن شفتو سميت بالله شو هاد اعوذ بالله
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    اما رامي بياخد العقل مو مشان يعني هو لبناني منا وفينا لانو قمر ماشاء الله قمر يا رامــــي عــــيـــاش بس بصراحة مو احلى من كيفانش تاتليتوغ شيخ الشباب
    شيوخ الشباب كيفانش تاتليتوغ ورامي عياش وبس
    تحياتي سمر من لبنان — مــــــــرســــــــي

  427. ريــــــــــنــــــــــاد يقول:

    شــــــــــــــكــــــــــــــــــرا
    يا ســــــــــــــــــمــــــــــــــر
    ولله صادقة في ذي شبوخ الشباب ——————
    كــيــفـانـش تـاتـلـيـتـوغ و رامـــي عــيـــاش
    فـــــديـــــــكـ ياســــمـــور

  428. mohamed يقول:

    موقع يجنن

  الاسم (ضروري)

  البريد الإلكتروني (لن ينشر) (ضروري)